Описание: The value-action gap (also called the say-do gap) is the discrepancy between the stated values of an individual or organisation and their actions. More generally, it is the difference between what people say and what people do. en.wikipedia.org/wiki/Value-action_gap For example, extensive market research conducted by The Coca Cola Company showed that consumers would buy the low calorie Stevia sweetened drink branded Coca-Cola Life but in reality they did not. Consumers stated values didn't match their actions and the product was discontinued after poor sales. See Navigating the value-action (Say-Do) Gap www.cdyf.me/finding#fig:saydogap-fig
Tags:
Поиск и фотоизображения предоставлены компанией Flickr с помощью сервиса Flickr API согласно Правилам пользования сайтом Flick.com и его сервисами. Графические изображения являются публичными, размещёнными их авторами в свободный доступ (Public) и физически расположены на серверах Flickr. Все права на фотографии принадлежат их авторам согласно пользовательскому соглашению сервиса Flickr.com и охраняются законами, регулирующими авторские права.